onsdag 9 december 2009

Pavementbiljetter till Berlinspelning, Magnetic Fieldsbiljetter till i vår



jag har så sjukt lång framförhållning. pavement i berlin! all tomorrow´s parties eller rom hade varit mer spännande, men det är så lätt och bra i berlin. bäst. jag menar både livet och att fixa biljetter. det är lite fint med staden också för chris och jag skulle ha sett malkmus där. men åka över två eller tio dagar? fast daniel sa att med new york har man förstört varje annan stad man älskar. jag är mycket nöjd med att ha fått biljetter. ståplatser! bokade dem dagen de släpptes, dagen efter jag sett europadatumen! tur att biljetterna inte varit ute sedan central park annonserades. det är ju inte förrens i maj.

susan anway som sjöng på magnetic fields första skivor gör en version av merrits låt om skotrar och pepparkakshus här. det är ju advent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar